• Mässmediet

    En viktig mediekanal

    Varje år satsar svenska företag över 3 miljarder kronor på mässor och event. I en alltmer digitaliserad värld blir det personliga mötet allt viktigare. 

    En mässa samlar hela branschen; leverantörer, kunder och media. På mässor träffar du besökare som tagit ett aktivt beslut att träffa dig. Här skapas nya idéer, kontaktytor och affärsmöjligheter. Detta gör mässmediet till den mest kostnadseffektiva marknadsföringskanalen.

    • Nya affärsmöjligheter
    På en mässa finns flera marknadssegment representerade. Köpare, säljare och produkter finns på plats vid ett och samma tillfälle.

    • Top of mind
    Öka din varumärkeskännedom på mässan och ge dig en långsiktig position på marknaden.

    • Alla fem sinnen på en gång
    Känn, titta, lukta, smaka och lyssna. Mässmediet stimulerar alla dina fem sinnen.

    • Maximal effekt
    Mässmediets effekter är omedelbara men kan också visa sig efter mässan när investeringsbeslutet fått mogna.

    Vi på Stockholmsmässan älskar möten och är övertygade om att mässmediet är en konkurrenskraftig mediekanal

  • Fairlink

    Fairlink – skapar lönande och mätbara möten

    Ta chansen att spetsa till din mässa med experterna på Fairlink. De har över 25 års erfarenhet av mässmediet och delar gärna med sig av sina erfarenheter. För dig som planerar ert mässdeltagande erbjuder de en taktisk kurs. Du får lära dig hur du med hjälp av bland annat målsättningar och inbjudningar, kan nå ännu bättre resultat.

    De erbjuder även Kick off som passar dig som vill att monterpersonalen ska få ytterligare självförtroende i sin roll. Med självförtroende ökar antalet möten och kvaliteten på dem. Mer information finns på Fairlinks webbplats www.fairlink.se